Jokin aika sit meillä oli varattu 12veelle aika hammaslääkäriin ja ravitsemusterapeutille.  Ajat sattui samalle viikolle,taisivat olla tiistai ja torstai päivät.Tarkistin ajat monen kertaan ja pyysin lupaa olla pois koulusta niinä päivinä.Lähdettiin siis tiistaina hammaslääkäriin,sillä olinhan juuri tarkistanut asian kalenteristaNolostunut.Olimme odotelleet noin puoli tuntia ja poika alkoi olla jo nyreissään odottamisesta,mutta sanoin sen olevan ihan tavallista siis se puolen tunnin odotus.Oli kulunut tunti ja poika 12vee oli jo todella pahalla päällä ja oli aivan varma,että ollaan väärässä paikassa väärään aikaan.Minä aloin myös hieman epäillä ja niinpä menin koputtamaan luukulle,josta aikoja ilmeisesti jaetaan.Kop,kop ja anteeksi,kun häiritsen.Ajattelimme tuossa pojan kans,et olemmekohan me oikeassa paikassa oikeaan aikaanPusu?vastaus oli,et paikka on oikea,mutta ajankohta väärä eli josko yrittäisitte torstaina uudestaan..!Eli siellä se ravitsemusterapeutti odotteli meitä turhaan.Onneksi on olemassa Eniro josta sain rav.terapeutin numeron ja uuden ajan ja hammaslääkäriin menimme uudelleen torstaina.

Mulla oli itelle aika papakokeeseenseuraavalla viikolla,(olin siitä varma,sillä katsoinhan kalenteristaNauru)Odottelin vuoroani yli puoli tuntia,kunnes kävin kysymässä jo mulle niin tutuiksi tulleet sanat"Olenkohan väärässä paikassa väärään aikaan"?Tietenkin olin ja minua pyydettiin tulemaan seuraavalla viikolla uudestaan.Kellonaika oli kyllä oikeaViatonPapakokeen tulokset tuli ja tilasin ajan gynelle.Isännälle vitsailin,jotta onnistuukohan kerralla tää reissu,vai ajattaako vielä muutaman kerran Joensuuhun.Aika koitti ja olin varma ajasta,sillä olinhan tarkistanut sen kalenterista.Muutaman minuutin odotin ja kutsuttiin sisälle ja mikä parasta muistin näyttää oikeaa päätäNauru