Tää blogijuttu ei sit ollu ollenkaan mun idea,vaan pikkuisten siskojeni(ovat kylläkin jo 29 ja 32v.muistaakseni).Heidän mielestään mun elämä on jotenkin erityisen hauskaa ja tapahtumarikasta..Mene ja tiedä,mut aina tuntuu jotain tapahtuvan.Itse olen sitä mieltä,et mäsällä on jotain tekemistä näiden kohellusten kans.Voisin näin aluksi kertoa teille parit esimerkit ja lisää sit,kun taas tapahtuu:

Mulla oli edessä taas tavanomainen kauppareissu kaupunkiin(asumme n.25km päässä Joensuusta)Pakkailin autoon pulloja joita ajattelin viedä Lidl:iin(joku tuo meille aina hirveet kasat pulloja!!)Noo'o auto pakattu,kukkaro mukana,samanparin kengät jalassa,joten menox sitten.Tyytyväisenä asettelin pulloja hihnalle ja iloitsin miten kamalasti niistä saakaan rahaaNauruEnää viimeinen kassi ja sit olen valmis..avasin pussin ja suljin sen samantien,vilkaisin taakseni(onneksi ei ketään muuta jonossa)ja tipautin pussin vieressä olleeseen roskikseen.Pussi nimittäin oli oikeasti täynnä meijän perheen jätteitä/roskia,jotta silleen.Silmänisku

1240397765_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

9v.poikani on innokas puuhastelija(saattaapi johtua dg:sta ADHD)Jokin aika sitten Aku Ankan välissä oli leivontaliite.9v.huomasi sen ja päätti,et nyt äiti leivotaan porkkanamuffineja ja niin kauan se sitä rakutti,kunnes lupasin tulla avuksi.Taikina oli helppo tehdä ja oli muuten itseasiassa hyvääkin.Lusikalla mätettiin taikinaa pieniin vuokiin ja ei kun uuniin.Hienoja ja hyviä niistä tulikin.Kävi kuitenkin niin,että vuoat pääsi meiltä loppumaan kesken ja kun taikinaa kerran vielä jäi ajattelin tehä lopusta sellasen "kakkaran" pellille.Ajattelin,et samahan se minkänäköinen läpyskä se on,kunhan vaan maistuu hyvälleNauruSiispä kakkara uuniin ja odottelemaan...Kaikenlaista touhua kuitenkin riitti.Oli jälkien raivaamista,ruoan laittoa ym. ja alakerrassa odotti pyykit ja saunaKieli ulkonaIllalla palatessani takaisin yläkertaan olin haistavinani palaneen käryä.Nuuskin nenä pitkällä,jotta mistä moinen käry vois tulla...ja sit välähti!!YllättynytSieltähän minä leivinuunista löysin karrelle palaneeen liepuskan.Ajattelin laittaa siitä kuvan,mutta kun on nuo hanskat sen verta hukassa et kuvien laittamisen ei multa onnistuItku

                                1240397651_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä oli näin aluksi ja lissää tuleeSilmänisku